Friday 13 July 2007

新隊員簡介一

CT Chau, 即 Perry Chau,新晉RH Medical MO。零三年醫學院畢業,做了三年GP,因忍受不了苦悶的生活,重投HA懷抱。
Perry 司職中前場,由昨天表現可見,此子無論樣貌、身型、速度、腳法皆上乘,惜因荒廢已久,狀態未到顛峰,但只要多參與聯隊操練,培養默契,必定可和新人Bong一樣,為我隊攻力注入新動力。

2 comments:

Perry Chau said...

難得隊長仲讚得落口...小弟真係慚愧!!!遙想當年小弟確係一名悍將, 過關斬將, 令人閒風喪膽... 但尋日一戰, 驚覺體能奇虧, 真係歲月不留人, 信心盡失...但願盡早加操, 他日可為球隊作出貢獻...請各位多多指教!
另外想提提隊長小弟姓chau...sorry sorry :>

A Yeung said...

Corrected, sorry.